Reklama

19. 4. 2020  |  Publicistika  |  Autor: Pavel Mohrmann

Show must go on

Pandemie jednou skončí. Nemám na mysli přímo nemoc. Spíš tím chci charakterizovat období po které byly naše životy nemocí ovlivněny. Bude se asi psát o době před koronavirem a po ní. Některá média pompézně hlásají, že už nic nebude nikdy jako dřív. Nerad bych do toho kolegům kecal, ale troufnu si tvrdit, že bude.

Průmyslová ekologie v on-line formě je zde pro vás již čtvrtým rokem. Blíží se tedy výročí a jen tak mimochodem vyhlašujeme slevu na publikaci PR článků a zveřejňovaní bannerů. Kdo by si myslel, že slevu vyhlašujeme kvůli ztíženým ekonomickým podmínkám způsobených koronavirem, má setsakrametnskou pravdu, my ale budeme říkat, že sleva je vyhlášena u příležitosti čtvrtého výročí existence našeho webu. Zkrátka inzerujte, je to za babku.

Nemohu se už dočkat chvíle, kdy se v našich článcích budeme opět věnovat normálním tématům. Komentovat dění, přidávat názory odborníků, odpůrců i těch, co mají tu svou pravdu. No a tím vším dokázat, že to opravdu bude vše zase jako dřív. Nemohu si pomoct, nijak jinak mi ze zkušeností prognóza nevychází.

Můžeme se vrátit k rozpracovaným změnám, můžeme tyto změny urychlit a mít i výsledky, ale pořád budou platit staré, tisíce let ověřené pravdy: „Nehas co tě nepálí, bližší košile než kabát, lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše“ a podobné.. Zvláštní, jak jsou tato pořekadla úspěšnější a efektivnější než třeba „Na každé prase se jednou voda uvaří“, nebo „Boží mlýny melou pomalu ale ...

 

Pro přečtení celého obsahu musíte být součástí našeho předplatného

za 2490 Kč získáte přístup ke všem článkům na Prumyslovaekologie.cz na 1 rok

PARTNEŘI

ISSN 2570-9372