Tag: GREENHUSHING

pexels-ready-made-3850512.jpg

Aktuality / 18. 8. 2021

Značky neumí udržitelnost komunikovat. Vedle greenwashingu se objevuje nový fenomén „greenhushing”

Z každého nákupního centra, drogerie, nebo potravin na nás křičí hesla jako ekologický, etický, klimaticky neutrální, kompenzace uhlíkové stopy a další. Environmentální přístup a udržitelnost zkrátka táhne spotřebitelskou pozornost. Více než polovina Čechů v průzkumech uvádí, že společenská odpovědnost sehrává důležitý faktor jejich nákupního rozhodování.

Partneři

Partner - SOVAK
EAGB
Inisoft
Seven energy
Energotrans
United Energy
SPVEZ
Povodí Vltavy
Ecobat
Veolia
AKU-BAT
Wasten
Solární asociace
Sensoneo
SmVaK
Vodárenství.cz
SKS
ITEC
Regartis
DENIOS
PSAS
ČB Teplárna
REMA
SEWACO
Grexenergia
SGEF
ČAObH
CASEC
Teplárenské sdružení
Envipur
EKO-KOM
S-POWER
INECS
BEERT CEE
SCHP