Reklama

22. 11. 2016  |  Zpravodajství  |  Autor: Darrel Moore, překlad: redakce

Kellogg a General Mills se zavázali ke snížení potravinového odpadu o 50%

Patnáct společností bylo pojmenováno US Food Loss and Waste 2030 Champions kvůli tomu, že se zavázali podniknout kroky ke snížení potravinového odpadu a ztrát o 50% do roku 2030.

Americké ministerstvo zemědělství (USDA) a Agentura na ochranu životního prostředí (EPA) vyhlásili první americký cíl ve snižování potravinových ztrát a množství odpadů v září 2015. Cíl by měl povzbudit americké úsilí o snížení potravinového odpadu a plýtvání.

K prvním 15 firmám, které se k tomuto cíli upsaly, patří globální společnosti Kellogg, General Mills a PepsiCo.

Kellogg přislíbil, že pomůže omezit plýtvání s potravinami o 50 % do roku 2030, aby podpořil cíle udržitelného rozvoje.

Diane Holdorf, generální ředitelka udržitelného rozvoje v Kellogg, řekla: „Jako globální potravinářská společnost, hrajeme důležitou roli v pomoci proti hladu, dosahování potravinové bezpečnosti, zlepšení výživy a v podpoře udržitelného zemědělství.“ Kellogg přislíbil, že pomůže omezit plýtvání s potravinami o 50 % do roku 2030, aby podpořil cíle udržitelného rozvoje.

Společnost Kellogg od roku 2005 už snížila odpad ukládaný na skládky o více než 60 %, včetně potravinového odpadu. „Jsme i nadále odhodláni zajistit, že, v případech, ve kterých je to možné, budou potraviny darovány lidem v nouzi,“ řekla Diane Holdorf a dodává: ...

 

Pro přečtení celého obsahu musíte být součástí našeho předplatného

za 2490 Kč získáte přístup ke všem článkům na Prumyslovaekologie.cz na 1 rok

PARTNEŘI

ISSN 2570-9372