Reklama

12. 12. 2016  |  Zpravodajství  |  Autor: Martin Rojko

Tesco chce přes crowdfunding podpořit využívání potravinového odpadu

Řetězec spustil v Británii platformu Backlt. O startup, vyrábějící humus ze zbytků ovoce a zeleniny, je však minimální zájem.

Obchodní řetězec Tesco spustil crowdfundingovou platformu pod názvem Backlt, která má začínajícím podnikatelům pomoci prosadit jejich myšlenku a umístit produkt na trhu. Jednou z oblastí, kterou chce tímto způsobem řetězec řešit, je i potravinový odpad.

Minimální částka, kterou začínající firma může přes Backlt vysbírat, jsou dva tisíce liber, horní hranice je neomezená. Cílové částky se musí dosáhnout nejpozději do 65 dnů od spuštění.

Tesco chce přitáhnout další podnikatele s potravinovým odpadem, protože společnost se zavázala snižovat jeho objem ve Velké Británii.

"Odpad z jídla je něco, co Tesco bere velmi vážně a je tématem, které musíme zodpovědně spolu řešit. Firmy jako ChicP nám k tomu pomohou," říká Michael Francis, obchodní ředitel Tesco.

Řetězec se zavázal, že žádná potravina, kterou lze bezpečně zkonzumovat, neskončí v odpadech v jeho britských obchodech od konce roku ...

 

Pro přečtení celého obsahu musíte být součástí našeho předplatného

za 2490 Kč získáte přístup ke všem článkům na Prumyslovaekologie.cz na 1 rok

PARTNEŘI

ISSN 2570-9372