2/2023

Značka UGO ušetřila za poslední rok na vybraných provozovnách přes 4 tuny plastového odpadu, v úsilí pomáhají i zákazníci

| autor: UGO0

Značka UGO ušetřila za poslední rok na vybraných provozovnách přes 4 tuny plastového odpadu,  v ús

Během pilotních měsíců, kdy se zaměřila na šetření jednorázového plastového odpadu, snížila množství plastových kelímků na vybraných provozovnách o 40 %, plastové talíře a příbory nahradila porcelánovými.

„Není snadné najít správné odpovědi na řešení otázek udržitelnosti. Ale i malé krůčky a změna chování každého z nás může přinést hmatatelné výsledky,“ vysvětluje Marek Farník, zakladatel značky UGO.

„Na vybraných Salateriích jsme proto navzdory ekonomické zátěži začali servírovat čerstvé saláty a polévky na porcelánovém nádobí s kovovým příborem a plastové kelímky jsme nahradili skleničkami.“  V přepočtu na rok tak UGO ušetřilo 4,8 tun plastového odpadu.

V roce 2019 se počet takto provozovaných Salaterií zdvojnásobí. Cílem UGA je do roku 2020 snížit objem jednorázových obalů o 15 tun, k čemuž se zavázalo v rámci inciativy Ministerstva životního prostředí #dostbyloplastu.

„I sami zákazníci se mohou zapojit a přispět ke změně. Čerstvé šťávy si mohou nyní nechat dát do vlastních nádob,“ uvádí Stanislav Pekárek, šéf marketingu UGO. „My na oplátku garantujeme, že za každý takto nevyužitý jednorázový plastový kelímek pošleme 1 Kč na obnovu druhové pestrosti českých lesů,“ uzavírá.

Komentáře

  1. Tento článek zatím ještě nikdo neokomentoval.

Okomentovat

Partneři

Partner - SOVAK
EAGB
Inisoft
Seven energy
Energotrans
United Energy
SPVEZ
Povodí Vltavy
Ecobat
Veolia
AKU-BAT
Wasten
Solární asociace
Sensoneo
SmVaK
Vodárenství.cz
SKS
ITEC
Regartis
DENIOS
PSAS
ČB Teplárna
REMA
SEWACO
Grexenergia
SGEF
ČAObH
CASEC
Teplárenské sdružení
Envipur
EKO-KOM
S-POWER
INECS
BEERT CEE
SCHP